SuperSihteerit tarjoaa kattavat ja joustavat virtuaaliset sihteeripalvelut, jotka auttavat yritystäsi sujuvassa ja tehokkaassa hallinnossa. Palvelumme skaalautuvat juuri sinun yrityksesi tarpeisiin – olipa kyse yksittäisestä tehtävästä tai jatkuvasta tuesta, meiltä löydät sopivan ratkaisun!
Tukea yrityksen johdolle ja hallinnollisten prosessien selkeyttämiseen.
● Tiedonhankinta ja kilpailutusprosessit● Hankintojen järjestely● Johdon avustaminen päätöksenteossa ja hankkeiden hallinnassa● Kirjanpidon ja tilinpäätöksen avustavat tehtävät (esim. myynti- ja ostoreskontra)● Kvartaalikokousten valmistelu ja materiaalien koonti
Kaikki toimiston hallinnolliset tarpeet etänä.
● Aikataulutus ja kalenterinhallinta● Esitysten ja dokumenttien valmistelu● Mallipohjien ja asiakirjojen hallintaKokouspöytäkirjojen laatiminen ja viimeistely● Verkkokauppaostosten postitus ja logistiikka
Kokonaisvaltaista tukea yrityksen arjen pyörittämiseen.
● Raporttien valmistelu ja rekisterien ylläpito● Palkka-aineiston valmistelu (esim. tuntilistojen tarkistus ja kokoaminen)● Laskutusongelmien selvittely ja raportointi● Aikataulutuksen seuranta ja muistutusten hallinta (esim. myyntiarviot ja tapahtumat)● Asiakaspalvelutehtävät ja sen kehittäminen